Op deze pagina is alle merchandise te vinden die sv. IDent heeft uitgebracht!

De IDent waterfles

Water drinken is belangrijk, dus om het leuker te maken hebben we voor jullie een waterfles te koop. Je kan hem kopen in de verenigingsruimte voor €5,40!

De IDent tas

Met deze gave linnen IDent tas loop je goed te flaneren door de straten van Enschede. Het is een handige tas waar veel in kan, dus kom vooral langs de verenigingsruimte om hem te kopen! Het Kost €3,03 per stuk

De IDent pet

Ben jij een echte pettendrager? Dan hebben wij hier een super mooie IDent pet voor jou! Deze mooie snapback is te koop in de IDent verenigingsruimte voor maar €9,20.

De IDent zonnebril

Heb je in de zomer ook wel eens last van de zon in je ogen? Dan hebben wij dé oplossing! Een van de merchandise spullen die wij als vereniging in de aanbieding hebben is deze IDent zonnebril! Heerlijk voor in de zomer en natuurlijk super mooi. Deze is te koop voor maar €2,- in de IDent verenigingsruimte.

De IDent pen

Tijdens je studie moet je natuurlijk veel verslagen schrijven. Omdat wij als vereniging onze leden willen stimuleren om dit goed te kunnen doen, ook met een studentenbudgetje, presenteren wij graag: de IDent pen. Deze is gratis af te halen in de verenigingsruimte!

De IDent Kaarten

IDent heeft ook dé oplossing als jij je ooit eenzaam mocht vervelen of juist vrienden over de vloer hebt: IDent speelkaarten! Hiermee zijn oneindig veel verschillende spellen te spelen, geschikt voor één tot heel veel spelers. Deze prachtige set kaarten is te koop in de IDent verenigingsruimte voor maar €3,70.