Waar staat sv. IDent voor?

Studievereniging IDent is een vereniging die als hoofddoel heeft het behartigen van de studiebelangen van de studenten van Crime Science en Forensisch Onderzoek. Er worden meerdere keren per jaar interessante lezingen en excursies georganiseerd die betrekking hebben tot de opleiding. Zo hebben wij een lezing gehad van Frank van de Goot, Metta de Noo en Lucia de Berk en  zijn we op excursie geweest naar de Bergings- en Identificatie Dienst en de gevangenis. Daarnaast is het ook mogelijk om bij ons bijlessen te volgen en kunnen wij ook helpen bij het zoeken naar een stage- of afstudeerplek.

Naast alle interessante en studie gerelateerde activiteiten is er bij sv. IDent ook ruimte voor ontspanning. Zo zijn we naar Bounz geweest, zijn we wezen bowlen en hebben we de jaarlijkse IDent Barbecue. Ook hebben we elke maand een borrel waarbij iedereen gezellig bij kan praten en organiseren wij elk kwartiel een thema feest.

Al dit moois wordt mogelijk gemaakt voor en door studenten. De vereniging is één en al gezelligheid en iedereen is altijd welkom! Zowel eerste- als ouderejaars zijn altijd van de partij en dit zorgt er voor dat er veel contacten worden gelegd.